Snoeppotje met schoolbordfolie

Het gratis patroon deze week bij Silhouette is een verzameling krijtbord vormpjes.
Het orgineel is een zgn. Print & Cut file.
Dit betekend dat je het ontwerp kunt printen met je printer en vervolgens kunt uitsnijden met de Silhouette (SD, Cameo of Portrait)
(De leuke oude stempelletters op de foto kocht ik vorig jaar in Frankrijk op een brocantemarkt.)



Ik heb het leuke wolkje rechtsonder op een andere manier gebruikt.
Ik heb de achtergrond kleur en de witte lijn verwijderd en het hartje een snijlijn gegeven.
Dit heb ik de Silhouette laten snijden uit schoolbordfolie, zodat ik hier mijn eigen tekst op kon schrijven.


Voor meer info over de Silhouette (Cameo en Portrait) en de schoolbordfolie kun je een kijkje nemen op www.jaliska.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Welke Cricut snijmachine kiezen?

Silhouette Curio

Berlijn, nieuwe Cricut producten en acties